Switch pakkages / SWAP


Hello,

I have joined a group on FB where you make something for someone else and you get from someone else something in return.

Hallo,

Ik zit op FB in een groepje waar er geswapt wordt, dit betekend dat je een cadeau maakt voor iemand anders en jij krijgt ook een cadeau van iemand anders.

Fase1: You get the person
Fase1: Krijg je persoon

I gotย this lady to give to. She dousn’t have a blog but she dous have pintrest. So i looked there to make something. Then i thought that i could make something for her boys as well.
Ik moest iets maken voor deze madam. Ze heeft geen blogje maar wel pintrest. Ik moest eventjes zoeken achter iets leuks voor haar en dacht dan ineens eraan dat haar zoontjes ook wel iets zouden hebben dus heb ik daar ook dingetjes voor gemaakt.

Fase2: Make you’re gift
Fase2: Maak je cadeau

I thought that i could make THIS. And I dit it, The hardest part is when you need to sew the pockets on the big blanket. You got a lot of fabric and it has got to be perfect to give away. For the boys i knitted some dinosaurs cos boys love them ๐Ÿ˜‰ I have a book at home with a lot of dinosaurs paterns.
Ik dacht dat ik met DIT tof tasje niks mis kon doen dus maakte ik dit. Het moeilijkste was de zakken op het dekentje stikken omdat die afwerking toch perfect moet zijn he. En voor de jongens breide ik een kleine dinosaurus. Thuis heb ik een boek met verschillende patronen ervoor liggen en omdat bijna alle jongens er zot van zijn is dit altijd leuk.

Fase3: Send, Show your creation
Fase 3: Verzend en laat de creatie zien

I have send my gift early so I know it is on time.
Ik heb mijn cadeautje vroeg gestuurd zodat het zeker op tijd is.

IMG_3363 IMG_3364 IMG_3365ย ย ย  IMG_3411

Fase4: Post how you fold the bag:
Fase4: Post hoe je de tas vouwt

IMG_3408 IMG_3409 IMG_3410IMG_3411

Fase5: Open your gift:
Fase5: Open je eigen cadeau:

I recieved my gift at 5/9 and i had to wait until 21/9 to open it, but now i see it it was the waiting worth. I got my gift from Nele. I recieved a clutch, a bag for my kniting, 2 x flock for my sons, a book with songs for them and somme washi-tape. The songs are an instand hit and must play from now on every day ( that is what my son want’s but i won’t do that). And I LOVE the fabric from the clutch and other bag ๐Ÿ˜‰
Greetings
SaSiBeau

Ik heb mijn cadeautje op 5/9 ontvangen en moet nog wachten tot 21/9 om het te openen maar nu het open is vond ik het wachten meer als waard. Ik heb blijkbaar men pakje van Nele gekregen. Zij heeft mij een clutch, een haakpennenzakje, een stikkerboekje, 2 flock prentjes voor mijn zoons, een boekje met liedjes en 2 rolletjes washi-tape. De liedjes en stikkers zijn meteen een hit bij men oudste dus die is der zeker blij mee. En de stofjes vind ik super dus ik ben der ook enorm blij mee ๐Ÿ˜‰
Groetjes
SaSiBeau

IMG_3568

6 thoughts on “Switch pakkages / SWAP

    • Thanks, it is something we started to do with a little group that grew bigger with every time they make one. Like creating the gifts for that special one you have…it is a little thing to do but such a loving thing to do for others

      Like

  1. hey swapmaatje, ik heb idd geen blog, misschien toch eens eentje maken ๐Ÿ™‚ bedankt voor de toffe cadeautjes. De dino’s zijn echt de max (zo mooi gebreid!) en het dekentje zal vast en zeker gebruikt worden. Het opplooien is trouwens gelukt ๐Ÿ™‚ En de kleine hebbedingetjes hebben op dit moment nog geen doel, maar ze zullen wel eens van pas komen. Mercikes!!!!

    Like

    • Graag gedaan, vond het zeer leuk om ze te maken en ben blij dat de grote dingen al goed gekeurd zijn ๐Ÿ™‚ En een blogje is geen must have he maar een leuk extratje voor als je veel tijd hebt

      Like

You're opinion

