Yellow dress


Hallo,

I’m back with a new post. This time it is about a dress for myself.
I first thought that it would be perfect in black or silver but I made one in yellow. I wanted to use it on a wedding but it wasn’t finished yet. So now it has to wait untill my hubby’s birthday.
The pattern of the dress was in Ottobre 7/2014.

Greetings
SaSiBeau

Hallo,

Hier ben ik weer met een snelle nieuwe poost. Deze keer over een kleedje dat ik voor mezelf maakte. Eerst dacht ik dat ik het in zwart of zilver zou maken maar het was een kleedje dat ik wilde aandoen op een trouw dus dan is dat niet echt mooi vind ik persoonlijk. Dan heb ik voor geel gekozen omdat het zonnig is. Nu heb ik het gemaakt en kwam die trouw er al aan. Natuurlijk geraakte het niet op tijd af maar niet getreurd. Het kleedje komt met de verjaardag van men ventje wel uit de kast. Trouwens het patroon vond ik in Ottobre 7/2014 voor de dames dat het willen maken.

Groetjes
SaSiBeau

IMG_3640 IMG_3645IMG_3642 IMG_3643

2 thoughts on “Yellow dress

    • Merci, men ventje vind helaas de mouwen minder mja da is natuurlijk ieder zijn goesting he 😉 ik ga ze in ieder geval binnenkort aandoen

      Like

You're opinion

