Little gifts


Hello,

My son’s school is going to have a quiz for parents in november. Everything that is spend will go to the school. I find it so fun to take part beacos you learn the other parents of the kids in the class. This year I have made some gifts for them so it will be more fun. I have made some tissues cases and some fruit bags. I’ve seen a lot of tutorials of those little items so I think that I don’t need to repeat them. But if you want that I make one then I will gladly make one WITH pictures of how to do it. Sometimes a picture says more than words ;).

Greetings
SaSiBeau

IMG_3658IMG_3648

Hallo,

In november is het weer zover. De school van mijn oudste doet een quiz. De opbrengst gaat volledig naar de school dus het komt onze kinderen te goede. Net zoals dat je dan de andere ouders leert kennen (pluspunt). Deelnemen is vooral voor het plezier natuurlijk want winnen denk ik niet dat gaat lukken. In ieder geval heb ik een paar cadeautjes gemaakt zodat ze die bij de prijzenpot kunnen leggen. Het werden de bekende zakdoekzakjes en fruitzakjes – voor een kleine appel, peer of mandarijn in te steken. Natuurlijk doe ik dit gewoon voor het plezier en hopelijk komt er wel een mama of papa op mijn blogje terecht als ze het labeltje gevonden hebben. Aangezien er genoeg blogjes zijn die van deze dingen een tutorial maken ga ik het niet meer doen. Als er echter iemand zegt van kijk ik zou dit toch graag hebben dan ga ik met plezier er eentje maken.

Groetjes
SaSiBeau

2 thoughts on “Little gifts

    • ik kende ze eerst ook niet maar zocht achter leuke dingen die met restjes te maken zijn en deze kwamen tevoorschijn. Nuja dan moest ik ze toch eens uittesten en wat beter dan ze niet hier te laten liggen maar andere ook te laten meegenieten he πŸ˜‰
      en stoere jongensstofjes en leuke meisjesstofjes genomen zodat iedereen wel iets vind πŸ˜‰

      Like

You're opinion

