School projects


Hello,

You probably do not know I went to school from september to learn how to knit better. Here are the pictures of my first creations there. My BlueBag for the children and my StrawberrySkirt. Hopefully you love them.
Hallo,

Zoals jullie weten heb ik mij in september ingeschreven in het school om dingen te leren. Dit waren mij eerste projectjes, De BlauweZak en het AardbeienRokje. Hopelijk vinden jullie deze net zoals mij enorm leuk.

IMG_3655 IMG_3656 IMG_3657 IMG_3742

I know I still have a lot to learn but I love it. What I am going to learn next year is still a mysterie but I know one thing. I won’t stop until I make my collection someday.

Greetings
SaSiBeau

Ik weet dat ik nog veel te leren heb maar ik zal niet stoppen. Wat ik ga leren volgend jaar dat weet ik niet maar ik weet wel dat ik niet zal stoppen voor dat ik ooit mijn eigen collectie heb. Of dat is toch een droom van mij.

Groetjes
SaSiBeau

2 thoughts on “School projects

    • hebben ondertussen ook een tricot broek moeten maken en een stuk naar keuze
      broek was een voor de zoon en is doodgewoon, da stuk naar keuze is mijn Elsa jurk geweest van LMV
      en dan derna heb ik nog een tas gemaakt maar deze is een cadeau voor men vader dus deze zet ik er nog niet op en nu ga ik volgende keer beginnen met stof te knippen voor mijn laatste stuk (een kleedje) waar ik dan of tijdens de les of thuis nog een petit coat voor ga maken

      Like

You're opinion

