Meet and Greet Swap


Hello,

At 9 A.M. I could welcome Isabel into my house. We had made a gift for each other. We sat down with some tea and cookies and chocolates. My youngest son was walking around.

Hallo,

Om 9 uur mocht ik Isabel verwelkomen in mijn huis omdat we een meet en greet hadden. Dus we maakten iets voor elkaar en gaven het af. Hier is de plaats waar deze leuke swaps worden gedaan. Vooral voor Belgische en Nederlandse dames (en heren?). We hebben het gezellig gemaakt door thee, koekjes en chocolaatjes te snoepen.

The things I have create for Isabel are the following:
A Big Bag, a book cover, a pin cushion, 2 little wallet, a scarf and for the kids the first letter of their names.
De dingen die ik maakte:
Een boekomslag, een kopspeldenkussen, een hartjestasje, een ander zakje, een zakdoekenzakje, een sjaal en voor de kinderen hun eerste letter.

IMG_3960 IMG_3958

Isabel has also made something for me. And I really love it, A bag with balls (wich I think my eldest son will want) Somme yarn, Knitting needles, cookies with dinosaurs and marbles for the boys.
Isabel heeft ook haar werk gehad hoor, zij maakte voor mij een prachtige tas met ballen erop (al denk ik dat de oudste deze tas straks zal willen hebben), tekstieldraad, breinaalden, knikkers en dinosauruskoekjes.

IMG_4056IMG_4057IMG_4058

It was a wonderful beginning of the day! Thank you Isabel
Het was een prachtig begin van de dag! Bedankt Isabel.

Greetings
SaSiBeau

You're opinion

