amigurumi at the farm


Hello,

I am giving some lessons on how to make a amigurumi farm animal. And I have already made a sheep, egg, bunny, goat, pig and a baby chicken. But those I have created just to use the pattern. Now I have created a whole new animal using a pattern and making it a bit different.

Hallo,

Ik geef een paar lessen met het boekje haakparty op de boerderij en heb daarvoor al een paar dieren gemaakt. Het schaap, de geit, het ei, een kuiken, een varken en een konijn. Deze heb ik gemaakt met het patroon dat in het boekje staat. Nu heb ik een dier gemaakt dat er niet in staat maar wel aan de hand van een van deze patronen.

I took the pattern of the turkey and turned into a peacock. It is not to hard to do that, I only had to leave a few lobes and added some plume. I also had to switch the colors but that is the easy part. Here are my pictures that I have made of the peacock.

Ik nam het patroon van de kalkoen en gebruikte andere kleuren. Ik liet de lelletjes weg en voorzag hem van extra pluimen. Mijn pauw was geboren. Hier zijn de foto’s die ik van hem heb genomen.

IMG_4032 IMG_4038IMG_4034 IMG_4037IMG_4035 IMG_4036

Greetings
SaSiBeau

4 thoughts on “amigurumi at the farm

    • 🙂 Als je naar Melsele kan komen kan ik je het wel leren hoor. Het is nu niet zo heel moeilijk maar je moet even doorzetten voor te beginnen.

      Like

You're opinion

