More Masks


Hello,

This week was mum and dad week at the school of my son. I tought that I could make masks with the children but I did not find someone to take care of my youngest son. So I have made them at home and my eldest will give them to his class. My son loves all 22 so I will give you the pictures I took to have some inspiration for your masks.

Greetings
SaSiBeau

Hallo,

Deze week was het ouderweek op mijn zoon zijn school. Eerst wilde ik met de klas maskers maken maar aangezien ik geen opvang had voor de jongste ging dit niet door. Daarom heb ik besloten ze thuis te maken en nu kan mijn zoon ze uitdelen in de klas. Hij vond ze trouwens alle 22 mooi dus hierbij zijn de foto’s. Hopelijk geven ze jullie inspiratie al jullie er willen maken.

Groetjes
SaSiBeau

IMG_4090IMG_4092IMG_4069IMG_4091

2 thoughts on “More Masks

    • Ik weet dat er een paar zeer blij waren en andere vonden het jammer dat ze niet ook zo eentje zoals de andere hadden maar iedereen heeft een verschillend maskertje en dat is altijd leuk.

      Like

You're opinion

