Dalton to the rescue


Hello,

Yesterday I had a little problem. My 20 months old son was trough his summer pants. So I took the pattern of the Dalton pants and made it in a cotton. It took me 20 minutes to make it but I am verry happy with the result.
Gisteren had ik een klein probleem. Mijn 20 maandertje had geen zoerbroeken meer en ik kon hem toch niet zonder broek laten rondlopen. Dus ik nam het Dalton broekje van LMV en begon te knippen. Na 20 minuutjes was het helemaal klaar. En ben er zeer tevreden van. Had het nog nooit in een licht katoentje gemaakt maar dit valt zeer goed mee, misschien iets meer ruimte voorzien aan de beentjes de volgende keer zodat het net iets losser valt.

IMG_4265 IMG_4266

Greetings
SaSiBeau

You're opinion

