3 times a boddy


Hello,

My son needed a new body and there where 2 girls that needed a little gift for their birth. So I looked into the burda’s until I found this lovely body. First I made one for my son. To see how it fits everything.
Mijn zoon had een nieuwe boddy nodig en er waren 2 meisjes die nog op hun geboortecadeautje wachte. Dus ik maakte een paar mooie boddy’s. Eerst eentje voor mijn zoon om te zien hoe alles viel.

IMG_4270IMG_4271  IMG_4269

My husband thought that I bought the body so I was proud that I could say that I made it. Then a little girl with a big sister who is a good friend of my son.
Mijn man dacht dat ik het gekocht had en ik kon trots zeggen dat ik het zelf maakte. Hierna begon ik aan de boddy voor een meisje wiens grote zus een vriendinnetje is van mijn zoon.

IMG_4296

The mom really liked the body. Cute and playful.
De mama vond het een leuk een speels boddytje en was er direct verliefd op.

Then one of my husbands friends would become a dad for the first time. They would not say if it will be a boy or girl so I made something that fits both. Now we now it is a girl. I made for her a horse, 4 bibs and 1 body.
Dan was er nog de vriend van mijn man die voor de eerste keer vader werd. Hij wilde niet zeggen wat het werd dus maakte ik iets dat voor jongens en meisjes kan. Nu weten we ondertussen dat het een meisje is geworden en hopelijk straalt ze binnenkort met haar cadeautje. Een gehaakt paard, een boddy en 4 zeverslabbetjes

IMG_4290

Greetings
SaSiBeau

You're opinion

