Sunny hat


Hallo,

I have made a sunny hat for myself. I used the pattern for the children hat and made it a bit bigger.
Ik heb hier een zonnehoedje gemaakt voor dames met het gratis patroon voor kinderen van By Miek. Ik heb het 1 maat groter gemaakt en het past mij perfect.

Next time I will make the middle part a bit lower beacos it is a bit to high for my head now.
Volgende keer maak ik wel het middelste deel iets lager want dat is nu net iets te hoog voor mijn hoofd.
The fabric that I used is a light cotton (stars) and a heavy cotton (blue)

De stofjes dat ik gebruikte zijn een katoentje (sterren) dat ik gekregen heb en een garbadine (effen) vanuit de modecoupon.

IMG_4293IMG_4294

Greetings
SaSiBeau

You're opinion

