Malik Top


Hello,

It has been a long time but I was buzzy making somme new things for my boys and myself. Not everything comes at the blog but the things I am the most proud of they will.
Het heeft een tijdje geduurt voor er een nieuwe post was maar niet alles wat ik maak haalt de selectie van geslaagd voor de blog.

With this warm weather (26/36*C) I have made a top from LMV for my boys. You can also make it for girls but then I would add some extra color. Now I took a tricot with dirty monster trucks and they loved it. Some people asked me where I bought those cos they would love it for their sons. And when I say that I made it myself then they can’t beleave there ears. So What do you think about them?
Met dit warm weer (26 tot 36*C) heb ik de top Malik gemaakt uit LMV voor mijn zoons. Je kan hem ook voor meisjes maken maar dan zou ik meer kleur gebruiken. Ik heb voor mijn zoons een tricot gekozen met monster trucks die vol modder hangen. Mijn zoons en man zijn er dol op. Ook van vreemden heb ik de vraag gekrtegen waar ik deze gehaald heb en dan vertel ik dat ik het zelf maakte. Dan kunnen sommige hun oren niet geloven want dat is toch oh zo moeilijk om te maken…Ik heb voor deze twee een kleine 2 uur erover gedaan. Dus echt niet lang en het is alleen zien dat je de stof recht knipt natuurlijk.

IMG_4287 IMG_4289

Greetings
SaSiBeau

You're opinion

