Waiting


Hello,

I am buzzy with a few things, so I give you all a little previeuw.
Ik ben bezig met een aantal dingen dus ik ga jullie een kleine previeuw geven hiervan.


First I am going to take part of a swap once again. And I already recieved my gift. And the gifts that I made are also out the door.
Eerst en vooral ben ik bezig met een swap. Ik heb mijn cadeau al gekregen. En de cadeau’s die ik maakte zijn ook al vertrokken.

IMG_4478

Then I am buzzy cleaning everything up, sorting fabric, getting rid of fabric and take care of my sewing machine and overlock.
Dan ben ik ook nog bezig met alles proper te maken. De stoffen sorteren, restjes wegdoen en mijn naaimachine onderhanden nemen.

IMG_4375 IMG_4414 IMG_4500

And then I am also buzzy creating a whole outfit. We need to create a dress or top and skirt/pants with an accesoire. The things I have in my head are the following: a blazer, a bag and a tuniek with pants. I hope that it all caomes together when I create them. The only thing I still need to find is the pants the rest I have everything here.
En dan ben ik ook nog bezig aan een hele outfit te maken. We moeten een jurk of top met rok/broek maken samen met een accessoire. Ik dacht eraan om een blazer en tas te maken met dan een tuniek en een broek. Alleen weet ik nog niet wat voor een broek ik ga maken. Van de rest ben ik vrij zeker al en deze zal ik jullie dan ook laten zien.

IMG_4357 IMG_4360 IMG_4501

And then there is still that issue with the hollidays. I need to tare of my two sons the whole summer (2 months) long. And we are planning the birthday of the youngest, and maybe we will go on a holliday. And I love to get my bike out when it is not raining and just go away and enjoy the nature. But only when it is not to hot outside ofcorse.
En dan is er natuurlijk het fenomeen vakantie. Ik heb mijn twee zoons hier 2 maand elke dag bij mij dus die moeten bezig gehouden worden af en toe. Dan moet er ook nog de verjaardag gevierd worden van de jongste (een heel planning doordat er verschillende niet bij elkaar kunnen/willen komen) en dan gaan we mss nog op vakantie (een last minute zal dit worden). En natuurlijk ga ik af en toe graag eens fietsen als het niet te warm is. Gewoon genieten van de natuur en dan iets drinken.

So I hope you all have a lovly summer as well and enjoy the things you love. If you have plans to do something I would love to hear about it.
Ik hoop dat jullie een heerlijke zomer hebben vol dingen waar jullie van houden. En als je iets gaat doen wil ik dit altijd wel weten.

Greetings
SaSiBeau

You're opinion

