The Mona


Hello,

Last I started the 30 days 30 details with this picture.
Overlaatst starte ik de 30 dagen 30 details met deze foto.

IMG_4533

Now I will show the secret.
Nu zal ik het geheim onthullen.

First of all it is a fabric that is soft and warm. So I created the Mona Vest from La Maison Victor with it. And I just love it. The only thing I don’t like is that the pattern itself is a bit to short on the sleeve and bottom for me. But as a vest for the autumn it is perfect, as long it is not to cold. So next time I create the Mona I will extend the sleeve and bottom.
De foto is een detail van een stof die zacht en warm is. Ik maakte hier net de Mona vest van La Maison Victor uit. En natuurlijk hou ik er van. Het enigste nadeel dat deze vest heeft is dat ze iets kortere mouwen heeft en dat ze hoog in de taille zit. De volgende keer dat ik deze dus zou maken ga ik zeker de mouwen verlengen en wie weet ook de onderkant. Maar het is een perfect vestje voor de komende herfst.

IMG_4532

Greetings
SaSiBeau

3 thoughts on “The Mona

  1. Stoort het jou echt als je het draagt dat de mouwen korter zijn? Het oogt meestal heel vrouwelijk als je zo een stuk van je armen ziet!
    Ik vind het alvast wel leuk!!!

    Like

    • het is vooral voor de afwerking nodig, nu is het zo een 5cm onder mijn polsen dat het stopt en de omboording is maar 1cm dus niet eens omgeplooid of zo (en had 3cm zoomwaarde genomen) dus ik moet er een 6 cm zoomwaarde bij rekjenen voor mezelf (lange armen blijkbaar)
      op zich wel een leuk vestje alleen een beetje meer zoom voor mijn grootte (1m 74 heb ik onlangs gemeten)

      Like

You're opinion

