Lina Dress


Hello,

I created a lovly dress for myself. It is the Lina dress from La Maison Victor. Ok again a patern of La Maison Victor but I just love the magazine. They have in every magazine at least 2 paterns that I want to make for myself, my boys or my husband if I find the right fabric. I am still looking for that perfect dark olivegreen fabric to create the perfect trousers for him. But I can’t find it. If one of you knows where to find it let me know. Now first the Lina dress.
Ik heb een Lina jurk gemaakt voor mezelf. Ok het is weeral een La Maison Victor patroon maar ik hou zo veel van die boekjes. Ze zetten ook in elk boekje minstens 2 patronen die ik wel wil maken voor mij, mijn zoons of mijn man. Helaas vind ik voor mijn man nog niet het perfecte donker olijfgroen voor een broek te maken. Maar van zodra ik dit heb kan ik aan de slag voor hem. Als jullie een plekje weten waar ik deze kan vinden laat het mij weten. Maar nu is het eerst de tijd om de Lina jurk te tonen.

I love the Lina patern cos it is so simple but still beautiful. Also it is eazy to remake it if i lose weight (I am going to a dietician to help me with it). When I came into the store I just feld in love with the fabric of the dress and then I saw the fabric of the collar and it made a perfect match in my eyes.
Ik hou van de Lina jurk omdat deze zo simpel is maar nog steeds zeer mooi. Ook is deze gemakkelijk in te nemen als ik gewicht verlies (want ik ben bezig met een diëtiste te raadplegen hiervoor).Toen ik in de winkel kwam viel mijn oog direct op de mooie hartjesstof voor de jurk. En dan de bijpassende stof voor de kraag vinden was ook niet echt moeilijk. Ik vind persoonlijk dat het enorm mooi is geworden en ja misschien wel een feest waardig.

IMG_4567 IMG_4568

Greetings
SaSiBeau

2 thoughts on “Lina Dress

You're opinion

