flamingo’s and bamboo


Hello,

Today I am going to an old friend and with a visit comes presents. So I made for her something with bamboo and for the daughter something with flamingo’s.
Vandaag ga ik naar een oude vriendin en natuurlijk komt samen met een bezoekje een cadeautje. Ik maakte voor haar iets met bamboe en voor de dochter iets met flamingo’s.

First I made this lovely dress for the daughter. It is a dress without sleeves so she can where it over a T-shirt in the winter and without one in the summer.
Eerst maakte ik deze mooie jurk voor de dochter. Het is eentje zonder mouwen dus ze kan het in de winter aandoen met een T-shirt eronder en in de zomer zonder iets eronder.

IMG_4529 IMG_4530

Then for the mother I made the wonderfull Hobo bag. I just love how it turned out. And I hope she will love it as well.
Dan voor de mama heb ik de mooie Hobo tas gemaakt. Ik hou ervan hoe het is uitgedraaid dus ik ben al blij. Hopelijk is zij er nu ook blij mee.

IMG_4540 IMG_4548

Greetings
SaSiBeau

4 thoughts on “flamingo’s and bamboo

    • dank je, ik wilde eerst ook eerder een licht blauw, groen of roos gebruiken maar vond niet de exacte kleur. dus daarmee heb ik besloten dat ik dan maar een groter contrast te nemen en vond deze kleur er perfect bij passen. de mama voor wie ze waren vond ze ook super leuk

      Like

You're opinion

