Scarf


Hello,

When I heard that it is going to be a cold winter I made this warm scarf for myself. I just love the softness of it.
Wanneer ik hoorde dat het een koude winter werd heb ik deze sjaal voor mezelf gemaakt. Ik hou ervan hoe zacht hij is.

IMG_4630

One side is a short fluff and the other is with long fluff. I don’t know the names of the fabric that I used but you could make it with every fabric you want to.
De ene kant is met korte haren en de andere met lange haren. Hoe de stofjes noemen weet ik niet meer maar je kan het natuurlijk met ale soorten stof maken.

Greetings
SaSiBeau

4 thoughts on “Scarf

    • jeps heel erg pluizig en zacht en echt lekker om u me in te duffelen en er bijna in te verdrinken bij wijze van spreken 😉 (is 25cm breed^^)

      Like

You're opinion

