Santa swap


Hallo,

Ik heb meegedaan met de sintswap en heb een zeer leuke swap gekregen. Helaas heb ik niet alles op tijd af gekregen dus is het in twee keer verzonden geweest. En heb ik te laat opgemerkt dat er in 1 dingetje een foutje is gelopen. Maar dit kan altijd gebeuren natuurlijk.
I participated with a swap. And I received a very lovely swap but I did not get everything ready in time. And 1 little thing has a little mistake in it.

Nu had ik al een tijdje niets vernomen van de persoon waarvoor ik het maakte maar ze was voor deze maand uitgerekend dus wie weet is ze bevallen en dat het daardoor kwam. In ieder geval hier is het pakje dat ik maakte voor haar:
I created those things for the lady and her kids:

Ik hoop dat zeer blij met is. De roze mutsjes waren iets te klein uitgevallen maar denk dat er een papje blij me kan zijn. Natuurlijk zaten er ook nog niet zelfgemaakte dingen in maar dat was gewoon een beetje wol, een haakpen en een ideetje om te maken.
I hope she loves it. The pink hats ware little bit to small but for a doll they are perfect. Of course she got some other not home-made stuff as well.

Het volgende pakje heb ik gekregen van mijn geheime swapje:
This is the package that I received:

En natuurlijk ben ik er zeer blij mee. Ik ga tegen de feesten mezelf extra kunnen verwennen met zo een maskertje zodat ik er tip top ga uitzien 😉
I am very happy with it and I will treat myself with the masques before the holidays so I look perfect 😉

En de vilt, stof en wol zal een mooie plek krijgen in een of andere nieuwe creatie van mij.
And the rest will get a lovely space in some new creation.

Greetings
SaSiBeau

 

2 thoughts on “Santa swap

You're opinion

