little shepherd


Hey,

Mijn zoon moest voor het kerstfeest op school een herder spelen en natuurlijk vroeg hij of ik iets kon maken voor hem. Ik had geen bruin in mijn kast liggen maar heb dan maar blauw genomen met schaapjes erop. Hij vond het super leuk om aan te doen, super leuk om te spelen en hij hoopt dat hij volgend jaar terug iets kan spelen^^

My son played a shepherd in the schoolplay. He wanted that I made something for him. I shose this bue fabric with sheeps on it to make it.
He loved it and he wants to play more roles…IMG_4766

Greetings and a happy New Year

SaSiBeau

 

Ooh en voor de nederlandstalige bezoekers: op deze site probeer ik recepten te bundelen die mijn zoons, man en ik lekker vinden, vaak van mijn grootouders, sommige ook zelf of van vriendinnen gekregen.Kook je vrij

You're opinion

