Little purces and animals


Hey,

Ik heb een tijdje geleden een paar bandwerkjes gedaan zodat ik het binnenkort gemakkelijker heb. Ik heb 2 kleine tasjes gemaakt (de tilly vanuit mijn tas) en 4 knuffels (vanuit knutselbos op wereldreis en feest in het knutselbos).
I created 2 little purses and 4 bed buddy’s. The purses are the Tilly from the book “mijn tas” and the animals are from the books “knutselbos op wereldreis” and “feest in het knutselbos”).

De tassen hebben met de hand gemaakte knoopsgaten. De eerste keer in mijn leven dat ik dit deed. Ze zijn natuurlijk niet perfect maar ze kunnen ermee door. De dames die ze kregen zijn er super tevreden me en ik ben daar dus enorm blij om.
The purses has hand made buttonholes. It is the first time in my life that I made them not with the sewing machine. And they are not perfect bur they are good enough. The ladies who got them are very happy with how they looked.

Ik heb ze laten zien op de kerstmarkt in Melsele en kreeg de vraag of ik die niet maakte om te verkopen. Ik heb tegen hun gezegd dat ik de mensen wel wilde leren hoe ze het moeten maken maar echt om ze te verkopen daar heb ik niet de nodige papieren voor. Maar dat is wel iets wat ik graag zou doen…dingen naaien en verkopen, maar dan moet ik eerst mijn patroontekenen onder de knie krijgen zodat ik alles zelf kan maken. En anders moet ik vragen aan de bedenkers of ik het zou mogen verkopen van hun. Nuja dat zullen we nog wel zien tegen dat het zo ver is. Voorlopig ga ik blijven dromen en werken aan alles wat in orde moet zijn voordat ik eraan begin.
I showed them of at the X-mas market here in Melsele and there are a lot of woman who wanted to buy them. The only problem is that I don’t have the right papers to sell them. So for now the only thing I can do is help them to make it there selves. But it is a dream to sell handmade things…When it comes true I will let you all know.

Greetings
SaSiBeau

You're opinion

