Big boy


Hallo,

Mijn oudste zoon wordt er 6 dus vond ik dat hij een grote mannen jas kon gebruiken Hij wilde er ook net zoals papa uit zien dus zocht ik een model dat hem goed zou staan. En in de les heb ik dit dan uitgewerkt. Eerst een testversie en dan voor echt. En ik moet zeggen mijn zoon staat er geweldig mee.
My son needed a new coat and I made one for him in school. First a test and then the real one.

De jongen met de bril draagt het voorbeeld.
The boy with the glasses is the example.

Greetings
SaSiBeau

You're opinion

