Summer vibes


Hey,

Ik heb een mooie lap stof gekocht en wilde daar een jurkje voor mezelf uit maken. Ik heb gekozen voor de kyoto van LMV. Uit de overschotten heb ik voor de buurjongen prematuurpakjes van Abbiekes Gift gemaakt. De ontwerpster heeft zelf een prematuurtje en zij geeft alle opbrengst van het patroon aan hulp voor prematuren.
I bought a few meters of a lovely fabric. I wanted to make a dress out of it. So I took the kyoto dress from LMV and made it. With the left overs I made 2 little premature outfits for my neighbours. The pattern is from Abbiekes Gift. Abbie is a premature and her mother made this pattern cos she did not find a lot of them. The cost of the pattern is going to the help of others who have a little premature baby.

Ik vond het prematuur patroon zeer goed uitgelegd en echt snel gemaakt. Perfect ook om als cadeau te geven aan iemand die een kindje heeft dat in het ziekenhuis moet blijven. Of gewoon om aan de ziekenhuizen te geven als steun.
Het kyoto patroon van LMV vond ik iets minder geslaagd. Toch op mijn lichaam. De rug staat een beetje te ver open naar mijn zin en zal ik dus nog eens moeten aanpassen. Maar voor de rest is het redelijk kort. Maar misschien komt dit door mijn lengte (1m74). In ieder geval zou ik als ik het opnieuw maak er een paar wijzigingen aan doen zodat het beter past voor mij.
The two patterns where really good explained but the kyoto dress still needs a little more attention from me. The backside has a few things that needs my attention. And It would really help if they would say how tall there models are. I really need to make it longer. I´m 1m74 and they make dresses for shorter woman like me.

Al bij al ben ik zeer tevreden van mijn creaties uit deze mooie zomerse stof.
But I´m happy with this dress and the premature outfits where also great for the little boy.

Greetings
SaSiBeau

You're opinion

