Happy face


Omdat ik altijd zeer blij wordt van vrolijke gezichtjes heb ik een T-shirt voor mijn jongste zoon gemaakt met allemaal smily’s erop. En ik had nog een paar restjes over dus ook voor de klaspop van den oudste er eentje gemaakt. Natuurlijk kiest de jongste dit T-shirt als favoriet. Dus wassen en terug aan doen. Geen tijd om te strijken of in de kast te liggen. Ach ja als ze gelukkig zijn ben ik dat ook. En wie wordt er nu niet gelukkig van 100den lachjes?

Ik heb nog een restje liggen in mijn kast en ben van plan om binnenkort terug een T-shirt ermee te maken maar dan eentje met lange mouwen of zo. In ieder geval het moet iets speciaals worden. In mijn hoofd komt het goed. Nu alleen nog op papier en in stof 😉

Ik krijg hier echt geen genoeg van om naar te kijken. Zo happy ben ik er eigenlijk mee.

Groetjes
SaSiBeau 😀

You're opinion